מויאל פותח את הפה: "נתניהו הוא הסוף של הליכוד"

    ארי וידר No Comments on מויאל פותח את הפה: "נתניהו הוא הסוף של הליכוד"
    17:47
    24.05.24
    אבי יעקב No Comments on מופע צביעות והתחסדות: בהאג הורו להפסיק להילחם ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית שדרות לשעבר אלי מויאל מצא עצמו בשבוע האחרון בעין הסערה. לאחר שנפגש יחד עם כמה חברי מרכז ליכוד ותיקים עם בוז'י הרצוג ומשה כחלון, בוטלה חברותו בליכוד, ולאחר שהבינו בליכוד כנראה כי הדבר פועל לרעתם, הם מיהרו לחזור בהם ולהחזיר אותו לשורות המפלגה, אלא שהוא כבר לא בטוח שהוא רוצה בכך.

    "יש מושג אוהבים את אמא ולא את אבא" אומר אלי מויאל לאתר 'קול חי' "אני חלק מהליכוד אבל לא מביבי".

    על פגישותיו עם כחלון והרצוג הוא אומר "מותר לשמוע את הצד השני. אני לא חושב שהרצוג הוא אנטי ציוני ועוכר ישראל. אותו דבר עם כחלון. אמרתי להם שאני נכנס ליכוד ויוצא כליכוד, אבל מותר לשמוע דעות נוספות".

    מויאל מוסיף ומספר "אני משוחח עם שרים וחברי כנסת בליכוד והם אומרים לי שהם לא יודעים כלום מה שקורה. כולם ממודרים. אין מצע ואין כיום דרך. זו מפלגה של איש אחד".

    לדבריו העובדה שאנשים סולדים מנתניהו תגרע מהליכוד מנדטים רבים "אני מסתובב בשדרות שהיא עיר מאד מעורבת פוליטית. אני לא רואה אפילו שלט אחד של הליכוד".

    מה שאולי הבהיל את הליכוד, כך סבור אלי מויאל, היא העובדה שרעייתו מחזיקה בקלטת שבה מדברת רעייתו של ראש הממשלה בשיחה חופשית מאד לא מחמיאה. "לא הוצאנו את הקלטת כי לא רצינו לבזות אף אחד. אבל ברגע שבת זוגתי שמעה מה שקרה, היא החליטה להוציא זאת. עידכנתי אותה שבליכוד חזרו בהם, וכעת היא שוקלת מה לעשות" הוא אומר.

    מויאל כועס מאד על נתניהו והוא לא מסתיר זאת. "הליכוד מנוהל כיום בדרך מונרכית. יש מלך ולכן זה הסוף של הליכוד. אם נתניהו חושב שמישהו יכול לנצח בלי הליכודניקים הוא לא מבין כלום. הליכוד זה רק לוגו, האנשים הם שעושים את המפלגה".

    "באופן אישי אני מעריך שהם לא ציפו לכזו מפלה כמו שתהיה. להערכתי הליכוד יקבל הרבה פחות ממה שרואים בסקרים, ואני גם שומע שיש סקרי עומק שמוכיחים זאת. אני כואב את כאבו של הליכוד, אבל לא מופתע".

    על ההבטחה של ראש הממשלה לבטל את הסנקציות הפליליות מציע מויאל לחרדים שלא לבנות. "זו קריצה אבל לחרדים יש חכמת חיים ואני מאמין שהם מבינים שההבטחה הזאת לא באמת אומרת כלום. הוא מנסה כרגע לקושש תמיכה מכאן ומכאן אבל אחר כך הוא יכול למצוא סיבה למה לא למלא את ההבטחה".



    0 תגובות